خلاصه داستان چگونه با شوهرم آشنا شدم - درآمدی بر ادبیات

جمعه 15 آبان 1394
ن : H_zandi

خلاصه داستان چگونه با شوهرم آشنا شدم - درآمدی بر ادبیات

سلام خدمت همه دوستان.

از اونجایی که امشب خودم حالم بد بود و نمیتونستم بشینم داستان رو به انگلیسی بخونم، تصمیم گرفتم ترجمش رو بخونم که یه آمادگی داشته باشم.

گفتم اون رو در اختیار شما هم بگذارم.

ترجمه این داستان رو از مجله گلستانه، چاپ سال 1380 براتون آوردم.

امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره.

How I met My Husband

 

 

کلیدواژه: خلاصه how i met my husband، چگونه با شوهرم آشنا شدم، چگونه با همسرم آشنا شدم، خلاصه چگونه با همسرم آشنا شدم



نظرات شما عزیزان:

Roya
ساعت1:13---24 آبان 1394
سلام..واقعا ممنون..دستت درد نكنه گل كاشتي
پاسخ:خواهش میکنم. خوشحالم که مورد استفادتون قرار گرفته.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: